By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Altinn skal moderniseres. Det skal utvikles ny plattform Altinn 3 som skal overta for dagens Altinn 2. Altinn 3 skal dekke det offentliges behov for tjenesteutvikling. Alle tjenester må være flyttet til den nye plattformen innen juni 2026.
Det er besluttet at arbeidet skal organiseres i et program med prosjekt fra Skatteetaten, Statistisk sentralbyrå, Brønnøysundregistrene og Digitaliseringsdirektoratet.
Programmet skal gjennomføres i tråd med statens kvalitetssikringsregime for KS2 prosjekter
Digdir har etablert mange ulike DevOps-team til å levere funksjonalitet for å etablere tjenester og migrere fra Altinn 2.
Senior testutvikler:
Ressursen skal inngå i Team for Altinn 3, og vil primært jobbe med teamene ‘Tilgangsinfo’ og ‘Tilgangskontroll’.
Løsningene utvikles og forvaltes etter en DevOps-modell, slik at den innleide ressursen må forvente å jobbe med både utvikling, forvaltning og drift. Vi skal tilpasse test/utvikling/automatisering som et viktig arbeid innen disse områdene.
For mer informasjon se vedlegg
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Bedriftsnavn | TalentCo (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (26.06) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Senior testutvikler |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no +47 95942401 |
Martin Ellevold IT researcher martin@talentco.no +4745468604 |